Reklam

Panasonic kx-p1150 win7 - win8 driver sorunu çözüldü

Panasonic kx-p1150 yazıcı win7 - win8 driver sorunu çözüldü.

İşte Panasonic kx-p1150 yazıcı win7 - win8 driver sorununun çözümü:

1- "Aygıt ve Yazıcılar"
a giriyoruz.
2- "Yazıcı ekle" diyoruz.
3- Gelen pencerede "Yerel Yazıcı Ekle"yi seçiyoruz.
4- Gelen Pencerede "LPT1:(Yazıcı Bağlantı Noktası)"nı seçerek "İleri" butonuna tıklıyoruz.
5-Karşımıza gelen yazıcı listesi ekranında "Epson FX Series 1 (80)" yazıcısını seçerek kurlumu tamamlıyoruz.

• Bu adımları eksiksiz tamamladığımızda yazıcımız sorunsuz olarak çalışacaktır. Eğer yazıcınızdan aldığınız çıktıda anlamsız karakterler görüyorsanız bu sorunu da şu şekilde giderebiliriz.

Panasonic kx-p1150 yazıcı anlamsız karakterler yazdırma sorunun çözümü (Panasonic kx-p1150 yazıcı resetleme)

1-
Yazıcıda kağıt varsa kağıdı yazıcıdan çıkartıyoruz.
2- Yazıcıyı sağ yan tarafta bulunan açma kapama düğmesinden kapalı konumuna getiriyoruz.
3- Yazıcı kapalıyken "LOAD PARK" tuşuna basıyoruz, bu tuştan elimizi çekmeden biraz önce kapattığımız açma kapama düğmesinden yazıcıyı açıyoruz ve birkaç saniye bekledikten sonra "LOAD PARK" tuşundan elimizi çekiyoruz.
4- Sonrasında bir defa "TEAR OFF" tuşuna basıyoruz.
5- Son olarak bir defa da "LOAD PARK" tuşuna basarak işlemimizi tamamlıyoruz.

Yapmış olduğumuz bu tuş kombinasyonunun sonunda yazıcımıza reset atmış oluyoruz. Bu resetleme işlemini eksiksiz yapmayı başarmışsak yazıcımızdan sorunsuz şekilde çıktı alabiliyor olmamız gerekir.

Win8 işletim sisteminde sorununuz hala devam ediyorsa, aşağıdaki açıklamayı uyguladığınızda sorunu çözmüş olacaksınız.

Windows 8.1 için kesin çözüm

Windows 8.1 için kesin çözüm de geldi, Windows update'de opsiyonel güncelleştirme KB291106 yı kurun, pc nizi yeniden başlatın ve bu kadar. Artık yazıcınızı sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz.

Not: Makalede takıldığınız herhangi bir yer varsa, ya da bütün işlemleri uygulamanıza rağmen yazıcınız çalışmıyorsa, bize yorum yazarak ulaşabilirsiniz. Yazıcınızdaki sorunu gidermek için sizlere yardımcı olabiliriz.

Eklenme Tarihi: 17 Eylül 2013 Salı 10:48 TSİ
Okunma Sayısı: 83088
Yorum Yaz
Ad Soyad
Yorumunuz
Yorumlar
Selim
17 Eylül 2013 Salı 11:07
Çok teşekkürler. Çok yararlı bir yazı olmuş. Uzun zamandır uğraştığım bir sorundu. Her şeyi düzgün yapmışım, sadece yazıcıyı anlattığınız gibi resetlemem gerekiyormuş. Artık yazıcımı sorunsuz kullanabiliyorum. Çok teşekkürler. Yararlı ve güzel bir anlatım.
Hakan
17 Eylül 2013 Salı 11:10
Çok teşekkürler. Ben de aynı problemi yaşıyordum. Yazıcıyı bilgisayarıma sorunsuz tanıtmama rağmen çıktı aldığım saçma sapan karakterler basıyordu. Yazıcıyı resetleyinde sorun kalmadı. Çok teşekkürler.
kx-p1150 win7
18 Eylül 2013 Çarşamba 13:31
Panasonic kx-p1150 yazıcı win7 çalışıyor. Teşekkürler.
Mete
05 Ekim 2013 Cumartesi 10:51
Bu kx-p1150 yazıcısını bilgisayara format attıktan sonra bir türlü yükleyemedim. yükleyip çıktı aldığımdada saçma sapan karakterler yazdırıyordu. Şimdi işlemleri uygulayarak sorunu hallettim. Gerçekten sağolun.
Mert
18 Ekim 2013 Cuma 00:06
kx-p1150 yazıcı win7 ile birlikte herkesin sorun yaşadığı bir yazıcı haline gelmiş gibi görünüyor. Ama bu yazıda anlatılanları uyguladıktan sonra sorunu gidermenin gayet kolay olduğunu gördüm. Çok teşekkürler. Uzun zamandır problemi çözmeye çalışıyordum. Sayenizde kx-p1150 yazıcımı kullanabiliyorum artık
Ali
18 Ekim 2013 Cuma 00:08
Ben yazıcıyı bilgisayara tanıtmayı helletmiştim. Sadece saçma sapan karakterler yazdırıyordu yazıcı. Bu sorunu çözememiştim. Bu yazı sayesinden bu sorunu da giderdim. Elinize sağlık
Erkan
25 Ekim 2013 Cuma 17:21
Panasonic kx-p1150 yazıcımı windows7 de çalışmadığı için çöpe atacaktım sinirden neredeyse. Bu acayip acayip karakterlerin yazılması konusu deli etti beni ama artık canavar gibi çalışıyor:)
Windows 7
26 Ekim 2013 Cumartesi 16:02
Evet arkadaşlar Windows 7 de Panasonic kx-p1150 model yazıcım çalışır durumda :)
Hasan
30 Ekim 2013 Çarşamba 10:51
Süper hareket. Teşekkürler. Yazıcıyı kurtardık.
Yunus Emre
09 Kasım 2013 Cumartesi 16:16
İş yerindeki bilgisayarın işletim sistemini Windows 7 yaptıktan sonra uzun zaman kullanamadık yazıcıyı. Bu makaleyi okuyup uyguladıktan sonra sorunu çözdük sonunda. Normalde her şey yolundaydı sadece anlamsız karakterler yazdırıyordu Panasonic kx-p1150 model yazıcımız. Tuş kombinasyonuyla ayarları sıfırlayarak sorunu giderdik. Windows 7 de Panasonic kx-p1150 yazımızdan faturaya yazdırabiliyorum. Makaleyi yazanın eline sağlık.
dali
12 Kasım 2013 Salı 23:42
Bu cihazi wimdows 8 bilgisayara tanimladim Fatura bastiricam ama kuculterek basiyor. Ayarliyamiyorum Ne yapmaliyim acaba. Yardimci olursaniz col sevinirim. Tesekkur ederim.
Panasonic kx-p1150 Yardım
12 Kasım 2013 Salı 09:49
Merhabalar; Panasonic kx-p1150 marka yazıcınızı üste belirtilen şekilde tuş kombinasyonuyla resetlediniz mi?
Dali
13 Kasım 2013 Çarşamba 11:40
Aynen yazıldığı şekilde resetledim. Bir excel formunu bastırmaya çalışıyorum. Fakat küçülterek basıyor. Aynı formu başka yazıcıda bastırdığımda normal basıyor. Herşey normal görünüyor ama neden küçülterek bastırdığını bir türlü çözemedim.
Panasonic kx-p1150 Yardım
13 Kasım 2013 Çarşamba 23:23
Bir de örnek olarak word dosyasından çıktı almayı dener misiniz lütfen? Herhangi bir word dosyasından çıktı aldığınızda da aynı sorun mu oluyor diye anlayalım. Belki yazıcıdan ziyade çıktı almaya çalıştığınız dosyaya müdahale etmemiz gerekir. Eğer sorununuz yazıcıdaysa gerekli bilgiyi edinip size ileteceğimizden emin olabilirsiniz. Çok teşekkürler.
ömer koç
16 Kasım 2013 Cumartesi 17:46
arızam. yazıcı vurucu en sağa gidip orada kalıyor
e hay
17 Kasım 2013 Pazar 09:19
Kucuk yazma problemi bendede var hala cozulmedi fatura probramindada ayni sorun oluyor galiba exel ile ilgili bir problem
Panasonic kx-p1150 Yardım
17 Kasım 2013 Pazar 17:18
Sevgili Ömer Koç, yazıcı vurucunun en sağda kalması donanımsan bir sorun olduğunu düşünüyorum. Bu konuda yeterli bilgiye sahip değilseniz servisten yardım almanızı öneririm. Çok teşekkürler.
Panasonic kx-p1150 Yardım
17 Kasım 2013 Pazar 17:26
Sevgili e hay, Panasonic kx-p1150 yazıcınızın küçük yazma sorunu hem fatura programında, hem excel, Word gibi programlarda yaşanıyorsa, yazıcıyla ilgili bir sorun olduğunu düşünebiliriz. Öncelikle makalede anlatılan tuş kombinasyonuyla yazıcı ayarlarını resetlemeyi deneyiniz. Çok teşekkürler.
e hay
18 Kasım 2013 Pazartesi 00:11
Sadece exelde kucuk yazma sorunu var word de oyle bir sorun yok.
Panasonic kx-p1150 Yardım
18 Kasım 2013 Pazartesi 01:38
öncelikle excel de yazdırılacak alanı seçili hale getiriniz. Ardından yazdıra tıklayınız. açılan pencerede "Seçim" radio butonunu seçili hale getirip yazdırmayı deneyiniz. çok teşekkürler.
Enver
20 Kasım 2013 Çarşamba 14:10
Söylediğiniz şekilde yapınca sorun çözüldü. Teşekkürler
ÖZLEM TELLİ
27 Kasım 2013 Çarşamba 18:30
YAZICIDA A4 ÜZERİNE ÇIKTI ALMAYA KALKTIĞIMIZDA AYNI SATIRI 2 KEZ YAZIYOR.SORUNU ÇÖZÜMLEYEMEDİK?
Panasonic kx-p1150 Yardım
28 Kasım 2013 Perşembe 13:24
Sayın Özlem Telli, aynı satıra Farklı karakterler mi basıyor? Yoksa aynı satıra aynı karakterleri iki kere mi basıyor?
canan
02 Aralık 2013 Pazartesi 08:41
hay allah sizden razı olsun 2günden beri uğraşıyorum bulamamıştım çok teşekkürler
Çolak
06 Aralık 2013 Cuma 12:18
Panasonic kx-p1150 yazıcımla birkaç sorunum var. Öncelikle yeni başlayan sorunum, Word, excel, sınama sayfası ya da başka program farketmeden küçük karakterlerle yazıyor. Windowsu 8.1'e güncelledikten sonra oldu. Bahsedilen yazıcı reset denedim ama işe yaramadı. Faturalarımı yazdırdığım için sıkıntılı bir duruma düştüm, yardımınızı rica ediyorum.
Panasonic kx-p1150 Yardım
06 Aralık 2013 Cuma 14:00
Sayın Çolak, Bu makale Windows 7 ürünleri için Panasonic kx-p1150 yazıcı kullanımını kapsamaktadır. Windows 8 için şu yöntemi deneyiniz lütfen. "Aygıtlar ve yazıcılar"a giriniz "yazıcı ekle" diyerek "LPT1:(Yazıcı Bağlantı noktası)" seçip ileriye tıklayınız. Yazıcılardan "Epson fx series 1 (80)" Sürücüsünü seçip yüklemeyi tamamlayınız. Ardından yukarıdaki makalede anlatılan yazıcı resetleme işlemini uygulayınız. Bu yöntemle sorunu çözmeniz muhtemeldir. Teşekkür ederiz.
ÇOLAK
09 Aralık 2013 Pazartesi 08:37
Sn. Panasonic kx-p1150 Yardım, dediğiniz şekilde kurdum, boyutlar büyüdü biraz, hatta 2-3 katına çıktı diyebilirim, ama yine de eskisi gibi olmadı.
Panasonic kx-p1150 Yardım
09 Aralık 2013 Pazartesi 16:06
Sayın Çolak, son yaptığınız ayarlarla, yazıcınızın bastığı karakter boyutları standart boyutlara dönmüş olmalıdır. Şuan yazıcınızın bastığı boyutları daha da artırmak istiyorsanız, bunu yazıcınızın kendi ayarlarından ya da belgenizdeki karakterlerin boyutlarını değiştirerek yapabilirsiniz. Çok teşekkürler, saygılarımızla.
Ragıp Özcan
12 Aralık 2013 Perşembe 19:36
Yazıcım aynı satırı alt alta iki kere yazıyor . Ne yapsam da çift yazma sorununu halledemedim.
Hikmet Bpal
12 Aralık 2013 Perşembe 19:54
Yazıcı sorununu çozdüm.Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim.Saygılarımla.
Panasonic kx-p1150 Yardım
13 Aralık 2013 Cuma 10:17
Sn. Hikmet Bpal, Biler teşekkür ederiz. Saygılarımızla.
Panasonic kx-p1150 Yardım
13 Aralık 2013 Cuma 10:19
Sn. Ragıp Özcan, Makalede anlatılan tuş kombinasyonuyla yazıcınızı resetlemeyi denediniz mi? Çok teşekkürler. Saygılarımızla.
gökhan şenyüz
14 Aralık 2013 Cumartesi 11:21
windows 7 ve 8 için tam çözüm yukarıdaki gibi yaptığınızda yazıcınız grafik tabanlı programlarda sorunsuz çalışır fakat text tabanlı bir muhasebe programı yada eski versiyon exel de karakterler ufalır "i, ş,ğ, gibi harfleri "." olarak basar bu sorunu çözmek için = yazıcınızın üzerine çift tıklayıp özelleştirme şeçeneğini seçerek gelişmiş kısmında sürücü olarak "generic ıbm graphics 9pin wide" i ekleyin ve alttan yazdırma işlemcisi olarak text i seçin sorunu bu şekilde çözdük burada çift sürücü olması önemli grafik tabanlı programda sürücü ayarını tekrar epson a getirin.
serhat özbek
17 Aralık 2013 Salı 14:44
uygulamı yaptım çalıştı ama yazma durmuyor her hürlü şey yazıyor ama yazmayı durduramadım?
Ferhat
18 Aralık 2013 Çarşamba 14:30
Öncelikle merhabalar, windows 8,1 kullanmaktayım panasonic kx-p1150 nokta vuruşlu yazıcı kullamıyorum ama bir türlü fatura boyutuna göre yazdıramıyorum ( TÜREV muhasebe proğramı kullanıyorum) burda yazılanların hepsini uyguladım bir nebze büyüdü sadece gerisi aynı düzeltmem için ne yapmam lazım. 8.1 için herhangi bir yazılım yokmudur yazıcımı kullanamıyorum. Saygılar
Panasonic kx-p1150 Yardım
19 Aralık 2013 Perşembe 23:19
Sn. Serhat Özbek, yazıcınızın sürekli yazma sorunu driver hatasıyla ilgilidir. Bilgisayarınıza kurduğunuz driveri kaldırınız, yazıcınızı ve bilgisayarınızı yeniden başlatınız lütfen.
Panasonic kx-p1150 Yardım
20 Aralık 2013 Cuma 17:20
Sn. Ferhat, aşağıdaki yorumlarda Sn. Gökhan Şenyüz, sorununuzun çözümünü anlatmıştır. Lütfen uygulayarak sorununuzu gideriniz. Çok teşekkürler. Saygılarımızla.
zeynel özdemir
31 Aralık 2013 Salı 12:20
çok tesekkurler
ÇOLAK
06 Ocak 2014 Pazartesi 14:39
Maalesef Windows 8.1'e geçtikten sonra yazıcımızı kullanamıyoruz, henüz burada ya da başka bir yerde bir çözümü verilmiş değil. Yazıcıyla sık işi olan arkadaşlar, aman diyeyim Windows 8.1 kurmasınlar.
ÇOLAK
08 Ocak 2014 Çarşamba 10:03
Windows 8.1 problemi yaşayanlar için şöyle bir geçici çözüm buldum, paylaşayım: Yazıcınızın driverini Epson ESC/P 9pin V4 Class Driver olarak seçin, yazı on numara olmasa da iş görür şekilde düzeliyor. Yabancı forumlarda microsoftun 14 Ocak'ta bir update yayınlayarak bu sorunu çözeceğini söylüyor, eğer gerçekleşirse bu geçici çözüme de ihtiyacımız kalmaz demektir. Hepimize geçmiş olsun.
PROBLEM ADAM
10 Ocak 2014 Cuma 13:38
DEDİKLERİNİZİ HARFİYEN UYGULADIM YAZICI OLARAK Epson FX Series 1 (80) KOPYA2 DİYOR AMA EXCELL DEN YAZI YAZDIRDIĞIMDA YAZICI HATA DEMEKTE YAZI ÇIKARTMIYOR
ÇOLAK
18 Ocak 2014 Cumartesi 12:08
Windows 8.1 için kesin çözüm de geldi, Windows update'de opsiyonel güncelleştirme KB291106 yı kurun, pc nizi yeniden başlatın ve sıkıntınız bitsin.
vakkas kozak
07 Şubat 2014 Cuma 11:54
Panasonic kx-p1150 yazıcı win7 kurmak istiyorum ama usb girişinden bağlanmak istiyorum ve yazıcıyı tanımıyor yardımcı olurmusunuz
Panasonic kx-p1150 Yardım
11 Şubat 2014 Salı 09:06
Sn. vakkas kozak, Win7 için, Panasonic kx-p1150 model yazıcınızı USB den kurmak için yukarıdaki makaleyi uygulayınız lütfen. Çalışma mantıkları aynı olduğu için sorun yaşamamanız gerekir. Çok teşekkürler. Saygılarımızla.
ozgurdur
12 Şubat 2014 Çarşamba 16:14
harıka çokteşekkürler
Halil 53
20 Şubat 2014 Perşembe 10:23
Süper paylaşım olmuş emeğinize sağlık yazıcı Windows 8 işletim sitemi olan bilgisayarımda da Windows 7 işletim sistemi olan bilgisayarımda da sorunsuz çalışıyor teşekkür ederim
Yasin ŞENER
25 Şubat 2014 Salı 11:01
Yazılanların Hepsini Yaptım ama çıktı alamıyorum
Yasin
27 Şubat 2014 Perşembe 10:53
Hepsini Uyguladım ama hala çıktı alamıyorum.
Yasin
27 Şubat 2014 Perşembe 10:53
Hepsini Uyguladım ama hala çıktı alamıyorum.
özkan acık
02 Mart 2014 Pazar 17:36
yazıcı hiç calışmıyor kablular tamam takılı ışık yanıyor ama calışmıyor
Panasonic kx-p1150 Yardım
03 Mart 2014 Pazartesi 17:19
Sn. Yasin, Makaleyi dikkatlice okuyup uygulayınız. Win7 ve Win8 için farklı yöntemler anlatılmıştır. Size uygun olanı tekrar uygulayınız lütfen. Çok teşekkürler, saygılarımızla.
Panasonic kx-p1150 Yardım
03 Mart 2014 Pazartesi 17:21
Sn. özkan acık, Yazıcınızın Driver kurulumunu makaledeki gibi uygulayınız lütfen. Çok teşekkürler, saygılarımızla.
sayin user
06 Mart 2014 Perşembe 18:34
Windows update'de opsiyonel güncelleştirme KB291106 güncellemeye ulaşamadık yardımcı olabilirmisiniz?
Panasonic kx-p1150 Yardım
08 Mart 2014 Cumartesi 10:30
Merhabalar, KB291106 güncellemesine direk olarak ulaşmanıza gerek yoktur. Windows'unuzun Update özelliğini kullanarak eksik olan tüm güncellemeleri yükleyebilirsiniz. Yükleyeceğiniz güncellemelerin için ilgili güncelleme paketi de otomatik olarak yüklenecektir. Çok teşekkürler, saygılarımızla.
Kerem
12 Mart 2014 Çarşamba 15:10
Merhaba Bu şekilde windows 7 de yazdırdım ancak çok yavaş ve kalın yazdırıyor bunu nasıl çözebilirim
Panasonic kx-p1150 Yardım
13 Mart 2014 Perşembe 08:57
Sn. Kerem, Panasonic kx-p1150 yazıcınızın küçük yazma sorunu hem fatura programında, hem excel, Word gibi programlarda yaşanıyorsa, yazıcıyla ilgili bir sorun olduğunu düşünebiliriz. Öncelikle makalede anlatılan tuş kombinasyonuyla yazıcı ayarlarını resetlemeyi deneyiniz. Yaşadığınız problem Excel dosyalarında oluyor ise, yazdırılacak alanı seçili hale getiriniz. Ardından yazdıra tıklayınız. açılan pencerede "Seçim" radio butonunu seçili hale getirip yazdırmayı deneyiniz. çok teşekkürler.
yeliz akbulut
01 Nisan 2014 Salı 14:22
ben söyledğiniz şekilde yükledim ancak hata veriyor sınama sayfası bile yazdıramadım
Panasonic kx-p1150 Yardım
01 Nisan 2014 Salı 16:39
Sn. Yeliz Akbulut, Bilgisayarınızın işletim sistemi nedir? İşletim sisteminize uygun yöntemi makalede anlatıldığı gibi uyguladınız mı? Çok teşekkürler. Saygılarımızla.
cihan
05 Nisan 2014 Cumartesi 12:48
yazıcılarda Epson FX Series 1 (80)" serisini bulamıyorum yardımcı olabilir misiniz.
Panasonic kx-p1150 Yardım
07 Nisan 2014 Pazartesi 10:26
Sn. Cihan, lütfen Windows'unuzun güncellemelerini kurunuz. Güncellemeler tamamlandığında listede "Epson FX Series 1 (80)" yazıcısını göreceksiniz. Çok teşekkürler, saygılarımızla
mustafa
15 Nisan 2014 Salı 17:55
yazıcımdan hiç bir sekilde çıktı alamıyorum panasonc kxp 1150 sınamada yazmıyo lpt 1 2 3 ü yüklüyorum faturada kesemiyorum word excel den de çıktı vermiyo resetlemede yaptım yine olmadı yardımcı olmanızı iştiyorum:(
alp
26 Nisan 2014 Cumartesi 02:39
selamünaleyküm öncelikle bu yararlı bilgiler için sagolun benim yazıcım bisorun var fatura kesme programından fatura kesmiyor sarı ve kırmızı ışık sürekli yanıyo bszen kırmızı ışık yanıp sönüyo sizce hata nerde normalde kırmızı ışıgın sönmesi lazım deyilmi
ERKAN ÖZDEMİR
28 Nisan 2014 Pazartesi 18:30
YAZICIMDAN MAKBUZ ÇIKARDIĞIMDA ARDINDAN FAZLA KAĞIT ÇIKIYOR DURDURMAK İÇİN KAPATMAM GEREKİYO. NAPMALIYIM.?
TANER ERTURK
29 Nisan 2014 Salı 15:08
PANASONİC KX-P1150 YAZICIYA USP LPT KABLOSU ALDIM LPT UCUNU YAZICIYA BAĞLAYINCA YAZICIDA ELEKTİRİK KESİLİYOR KABLO ARIZALI DİYE DEĞİŞTİRDİM YİNE AYNI SORUN DEVAM EDİYOR USP UCU TAKILI OLMASADA AYNI SORUN OLUYOR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
SAMET BOLAT
29 Nisan 2014 Salı 22:56
üstad ben yazıcıyı 1 yıldır kullanıyordum ,yazdırma işleminde sıkıntı çıkmıyordu,bugün yazdırma komutu veriyorum yazdırmadan kendiliginden iptal ediyo, kablosuna baktım cıkık falan mı dıye hayır 10 kere denedim,EPSON OLARAK GORUYOR HAZIR ISARETI VAR AMA CALISTIRAMADIM.epson hazır dıyor hala ama yazdırma ıslemınde yazdırmıyor
Panasonic kx-p1150 Yardım
30 Nisan 2014 Çarşamba 10:27
Sn. Mustafa, Yazıcınızı bilgisayarınızı doğru şekilde bağladığınızda ve driverı makalede anlatıldığı gibi bilgisayarınıza düzgün olarak kurduğunuzda sorunsuz olarak çıktı alabilmeniz gerekir. Aksi bir durum mevcutsa yazıcınızın arızalı olabilme ihtimaline göz atınız. Çıktı almada karşılaştığınız herhangi bir hata mesajı vs. bir durum varsa, bunu bizimle paylaşırsanız daha detaylı yardımcı olmaya çalışabiliriz. Çok teşekkürler, saygılarımızla.
Panasonic kx-p1150 Yardım
30 Nisan 2014 Çarşamba 10:36
Sn. Alp, Kırmızı ışık Power ışığı mıdır? eğer Power ışığı ise sürekli yanması gerekir. SEL ışığı ise yeşil olarak sürekli yanması gerekir. Sadece fatura programından mı çıktı alamıyorsunuz? Örneğin Word vb. bir programdan çıktı alabiliyor musun? Çok teşekkürler, saygılarımızla.
Panasonic kx-p1150 Yardım
30 Nisan 2014 Çarşamba 10:39
Sn. Erkan Özdemir, Kullandığınız kağıdın boyutlarını dikkate alarak makbuz programınızdaki ayarları buna göre yapmanız gerekir. Çok teşekkürler, saygılarımızla.
Panasonic kx-p1150 Yardım
30 Nisan 2014 Çarşamba 10:42
Sn. Taner Ertürk, Bu bariz donanım sorunudur. Yazıcınızın arızasını gidermek için yetkili servisten, yazıcının arızasını gidermek için yardım almanızı öneririm. Çok teşekkürler, saygılarımızla.
Panasonic kx-p1150 Yardım
30 Nisan 2014 Çarşamba 10:50
Sn. Samet Bolat, bu 'spooler' sorunudur. Bilgisayarınızdaki spooler servisini durdurup tekrar başlatmanız gerekir. Bunun için, 'Başlat + Çalıştır' a 'cmd' yazıp enter tuşuna basarak komut istemciyi açınız. Ardından komut istemciye 'net stop spooler' yazarak enter tuşuna basınız. Ardından 'net start spooler' yazarak Tekrar enter tuşuna basınız. Son olarak bilgisayarınızı yeniden başlatıp tekrar çıktı almayı deneyiniz. Çok teşekkürler, saygılarımızla.
selim
20 Mayıs 2014 Salı 13:35
windowsda kb291106 yı bir türlü kuramadım kx p-1150 yi çalıştırmak için... elle bu update'i bulamıyorum (win 8.1 de)
gökhan
31 Mayıs 2014 Cumartesi 21:23
selamünaleyküm arkadaşlar bu makinayı yeni kullanmaya başladım fatura kesiyorum bir fatura kagıdı fazla çıkartıyo ne yapmam lazım
FIRAT ALTUN
04 Haziran 2014 Çarşamba 16:29
MERHABA İYİ GÜNLER PC ME WİNDOWS 8 İ YÜKLETTİM FAKAT PANASONİC KX-P1150 YAZIMI ÇALIŞTIRAMIYORUM LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ SAYG. FIRAT
Panasonic kx-p1150 Yardım
12 Haziran 2014 Perşembe 14:36
Sn. Fırat ALTUN, makaleyi ve makaleye yazılan yorumları kontrol edip size uygun olan yönergeleri bilgisayarınızda uygulayınız, ardından yaşadığınız sorun olursa bizimle tekrar iletişime geçiniz. Çok teşekkürler. Saygılarımızla.
Doğa
16 Temmuz 2014 Çarşamba 14:06
çok güzel işime çok yaradı
mustafa yoğurtçu
04 Ağustos 2014 Pazartesi 11:53
kx-p1150 win8 usb driver indiremiyorum
taner
05 Ağustos 2014 Salı 09:17
ya son bı sorun pekı neden bı yazıyı ıkı defa ust uste çıkartıyor
İBRAHİM FUKARAO
05 Ağustos 2014 Salı 14:27
MERHABALAR.BENİM PC DE EPSON FX SERİES 1 (80)" DIRVER OLARAK ÇIKMIYOR.
UYSAL KOPARAN
08 Ağustos 2014 Cuma 20:23
EPSON YAZICILARIN İÇİNDE FX Series 1 (80)" GÖRÜNMÜYOR.
ibrahim fukaraoğlu
12 Ağustos 2014 Salı 17:14
merhaba.söylediğiniz üzere epson FX series 1 80 iyükledim fakat gene hata mesajı veriyor.başka neler yapmam lazım.tşk ederim.
ORHAN GÜL
19 Ağustos 2014 Salı 10:16
Merhabalar Arkadaşlar Elimde Panasonic KX-P1150 Modeli Yazıcı mevcut Kullanmış Olduğum İşletim Sistemi Windows 7 olup. Yazdırmalarda Problem Yaşiyorum. yaşadığım Problem ; - Yazıcı Yazdır Komutunu Almıyor. Sağ Alt Köşede Kağıt Yok - Yazdırılıyor Deniliyor Ama Hiç Bir Şekilde Yazıcıdan Çıktı alamıyorum. En Son Bilgisayarı Yeniden Başlatıyorum ve bilgisayar acilinca direk başlıyor Yazdırmaya. Yukaridaki Anlatılanları yaptim herangi bir Değişim olmadı problemim Devam ediyor. Bu Konuda Yardımlarınızı bekliyorum.
mzeray
22 Ağustos 2014 Cuma 08:54
Panasonic kx-p1150 yazıcım calısıyordum yeni windows 8 işletim sistemi yükledim ama calısmıyor ne yapmamam gerekıyor yardımcı olursanız sevınırım.
ahmet
29 Ağustos 2014 Cuma 20:04
herseyı bırebır yaptım yıne yazdıramıyorum lutfen yardım
nedim
08 Eylül 2014 Pazartesi 14:01
win 8.1 var hiçbirşey olmuyoooor.
haydar şahin
18 Eylül 2014 Perşembe 09:44
driver nerden yüklüyücem
Yusuf
19 Eylül 2014 Cuma 13:22
İşletim sistemim windows 7 ultimate. Söylediklerinizi harfiyen uyguladım fakat bir türlü yazdıramıyorum. Yardımlarınızı rica ediyorum acilen.. Saygılar...
feyyaz göç
10 Ekim 2014 Cuma 11:15
windows 8.1 usb ile bağlananlar için sorununu başka bir yöntem ile çözdüm "Aygıt ve Yazıcılar"a giriyoruz. 2- "Yazıcı ekle" diyoruz. 3- Gelen pencerede "Yerel Yazıcı Ekle"yi seçiyoruz. 4- Gelen Pencerede "LPT1:(Yazıcı Bağlantı Noktası)"nı seçerek "İleri" butonuna tıklıyoruz. daha sonra panasonic kxp1150 seçiyoruz yazıcı modeli gözükmüyorsa windows update yapıyoruz ve yazıcıyı yüklüyoruz. sonrasında tekrar yazıcılara giriyoruz ve panasonic yazıcımıza sağ tıklıyoruz yazıcı özellikleri ardından bağlantı noktalarını açıyoruz alttan usb1 veya 2 için sanal yazıcı hangisi uyarsa deneyerek işaretliloruz ve uygula tamam diyoruz yazıcımız çalışmaya başlıyor.
Panasonic kx-p1150 Yardım
18 Ekim 2014 Cumartesi 08:27
Panasonic kx-p1150 Driverlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz http://panasonic.net/pcc/products/printer/download/p1150download.html Çok teşekkür eder, kolaylıklar dileriz.
DERYA YALÇIN
23 Ekim 2014 Perşembe 16:10
SÜPERMİŞ.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)
ŞENOL
24 Ekim 2014 Cuma 21:04
yazıcı çalışıyor yazmada problem yok ama kesme yerinde durmuyor
ŞENOL
24 Ekim 2014 Cuma 21:04
yazıcı çalışıyor yazmada problem yok ama kesme yerinde durmuyor
ali yeşil
05 Kasım 2014 Çarşamba 09:42
yazıcıya reseti atıyorum ama galiba hafızasına aldığı bişey var onu yazmaya devam ediyo durmuyo bunu durdurmanın bı yolu var mı
Gülşah
27 Kasım 2014 Perşembe 19:36
Benim sorunum şu Bir veya iki faturayı düzgün yazarken bir faturada yazı karakterini küçültülüyor ve yukarı kaydırıyor bazende genel toplamını yazmıyor fakat yazıyla olan kısmını ara toplamı KDV yi yazıyor çok sinir etti beni yardım lütfen :( Makale deki ayarı yapsam olur mu yoksa iyice bozarmıyım ayarlarını
güven
22 Aralık 2014 Pazartesi 12:24
KB291106 nereden inidireceğiz? updae yapıyorum bir türlü bu güncelleme gelmiyor elle kurulum için indirebileceğimiz yer yok mu?
ersoy aksoy
28 Aralık 2014 Pazar 13:44
iyi günler.windoes 8,1 için belirttiğiniz günceleştirmeyi windoes updatede nasıl bulucam
veysel eyi
21 Ocak 2015 Çarşamba 13:57
windows 7 de epson fx 1 (80) olarak tanıttım çalıştırdım bi problem yok yalnız windows xp olan diğer pc me paylaşıma actım yapnız ordan paylaşımdan yukluyemıyorum
veysel eyi
21 Ocak 2015 Çarşamba 13:57
windows 7 de epson fx 1 (80) olarak tanıttım çalıştırdım bi problem yok yalnız windows xp olan diğer pc me paylaşıma actım yapnız ordan paylaşımdan yukluyemıyorum
adem
26 Şubat 2015 Perşembe 12:16
w8,1 de söylemiş olduğunuz KB291106 güncelleme exesini bulamıyorum rica etsem link verebilirmsiniz
erdal
11 Nisan 2015 Cumartesi 23:52
iyi aksamlar bizim bilgisayar formatlandı yazıcıda hic bi sıkıntı yoktu formattan sonra şimdi türkce karakterler yazmıyo otobüs firmasında kullanıyoruz acil ihtiyacımı var yardımcı olurmusunuz bu soruna bu yolu yapsak olurmu
erdal
11 Nisan 2015 Cumartesi 23:56
türkce karakterleri yazmıyo arıza bu
Haluk Altan
22 Nisan 2015 Çarşamba 15:18
Win. 8.1 için tarif ettiğiniz şekilde resetledikten sonra (opsiyonel güncelleştirmeyi de yaptım)Sadece FONT ve ON LINE INDICATOR'ü basıyor, bilgisayarı hiç görmez oldu.
memet elçi
31 Mayıs 2015 Pazar 07:30
söylenenlerin pesini yapıyorum ama bir türlü karekter hatası çözülmedi reset olmadı yardımco olursanız sevinirim win7
deniz
11 Haziran 2015 Perşembe 09:11
merhaba bana yardımcı olurmusunuz çok acil panasonic yazıcım bir faturayı 3 kez yazdırıyor ayrıca kdv bolümünü ara toplamı falan boş bırakıyor net yekün diye kendi bişey yazıp topluyor kdvyi almıyor bole yazdırıyor neden oldu bu anlamadım
yaşar acar
17 Haziran 2015 Çarşamba 08:28
slm arkadaşlar ofisimde bu yazıcıdan 2 adet var ikisinin driverini kurdum 1. sini müşteri için bilgi yazdırıyorum çalışıyor . 2.sini ise fatura yazdırmam gerekiyor ama bir türlü yazdıramıyorum yardımcı olabilirmisiniz lütfen . şimdiden teşekkürler.
CENGİZ ARSLAN
14 Temmuz 2015 Salı 14:30
ETA7 KULLANIYORUM BU PROGRAMDAN DAHA ÖNCE ÇIKTI ALIYODUM ARTIK ALAMIYORUM YARDIMCI OLURMUSUNUZ TEŞEKKÜRLER
murat k
22 Temmuz 2015 Çarşamba 16:41
Win 8 Panasonic driver'i otomatik buluyor zaten ben sorunsuz kullanıyorum
ufuk lanıl
14 Ağustos 2015 Cuma 11:29
ben yaptım ama olmadı . Yazıcıya yaz gönderiyorum ama hata alıyorum
oguzhan
21 Ağustos 2015 Cuma 10:42
merhaba kx-p1150 yazıcım var yalnız yazıcıyı wın 10 da sorunsuz kurdum ama wordden gonderdıgım belgeyı hata-yazmıyor hatası vermektedir ne yapmalıyım
İsimsiz
24 Ağustos 2015 Pazartesi 15:31
Çok teşekkürler.
dersa elk.
11 Şubat 2016 Perşembe 09:15
Merhaba reset attım yazıcım yazdı fakat bilgisayardan çıktı alamıyorum panasonic kx-p1150 modeli
sevgi
11 Şubat 2016 Perşembe 18:32
panasonic kx-p1150 windos 7 driver sevgi.senturk52@gmail adresine atarmısınız teşekkürler
Sevgi
12 Şubat 2016 Cuma 12:27
Windos 7 panasonic kx-p1150 printer çalıtıramıyorum yardımcı olurmusunuz
Sevgi
12 Şubat 2016 Cuma 12:27
Windos 7 panasonic kx-p1150 printer çalıtıramıyorum yardımcı olurmusunuz
YUNUS KURT
20 Şubat 2016 Cumartesi 14:42
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ SORUN ÇÖZÜLDÜ.
burak uncu
25 Şubat 2016 Perşembe 17:09
merhaba sızın yaptıgınız yontemle yazıcımı kaydettim ama bi türlü yazici yazdırmıyor test yazısı yapıyorum ama pc den algılamıyor
bekir sahin
27 Şubat 2016 Cumartesi 17:25
panasonic kx-p1150 yazıcı çalışmıyor
Panasonic teşekkür
04 Mayıs 2016 Çarşamba 00:02
İşte budur. Çok teşekkürler.
memht
19 Mayıs 2016 Perşembe 16:46
bunu deniyorum ama olmuyor yardımcı olurmusunuz
KENAN NAZLI
07 Haziran 2016 Salı 17:06
BEN BUNU YÜKLEMEYEMİYORUM HİÇ ALT YAPISI YOK GİBİ kenan@hedeftasimacilik.com
Mehmet
22 Haziran 2016 Çarşamba 13:22
Merhaba, benim 3 sorunum var. 1. faturalarım a5 boyutunda eta dan fatura yazdırdığımda a5 gibi yazıyor fakat 2.faturayıda da sarıp çıkartıyor sanki a4 yazıyor gibi yani. 2.faturanın sol üst köşesine anlamsız bir karekter basıyor dediğinizi yaptım fakat o karakter gitmedi. yazıcı epson fx series olarak işletim sistemi windows 7. 3.daha önce windows xp idi ve yazıcı fontu biraz daha ince idi şimdi windows 7 ama yazıcı fontu kalınlaştı ve bu yüzden daha ağır yazıyor. eski fonta nasıl ayarlarım.
Sinan Aras
19 Ağustos 2016 Cuma 16:36
Panaconic PX-P1150 Kurulumubu Gerçekleştirdim. ama yazı yerinde oynama var nne yapmam gerek
Panasonic
31 Ekim 2016 Pazartesi 09:41
Paylaşım için çok teşekkür ederim. Elinize bilginize sağlık. Uzun zamandır uğraştığım, bir türlü sorunu gideremediğim Panasonic yazıcımı Windows 8 ile uyumlu hale getirdim. Çok teşekkürler ederiz.
Melih Kara
23 Kasım 2016 Çarşamba 08:16
Driver nereden indirebilirim Panasonic kx-p1150 diye Google de aratıyorum bulduğum sitelerde hep saçma sapan şeyler var yardımcı olurmusunuz
Nurettin Uyar
02 Aralık 2016 Cuma 15:27
merhaba, Windows 7 için yukarıda tarif edildiği gibi yazıcı sürücüsünü yükledim ama yazıcı çalışmadı ne yapabilirim??
Panasonic çözüm
05 Aralık 2016 Pazartesi 21:11
İşte bu. Emeğinize sağlık. Teşekkür ederim. Süper paylaşım.
Panasonic kx-p1150 Yardım
09 Aralık 2016 Cuma 10:25
Nurettin Uyar merhabalar, Yazıcının çalışması konusunu biraz açar mısınız? Çıktı almakta mı sorun yaşıyorsunuz? Yazıcınıza güç hiç mi gelmiyor? Sorununuzu tam olarak bildirebilirseniz yardımcı olabiliriz. Çok teşekkür ederiz.
Erdem Gül
02 Ocak 2017 Pazartesi 11:41
Harika paylaşım
can
10 Ocak 2017 Salı 08:14
benim kxp1150 yazıcımı windows xp de çalışıyordu fakat format attıktan sonra yazıcıma belge yollayamıyorum. win10da da denedim yazıcıma belge yollayamıyorum. yardımcı olurmusunuz? çok acilll
Melike ak
28 Şubat 2017 Salı 16:59
Bazen atlama yapmıyor satır üstüne yazıyor neden
desni
07 Mart 2017 Salı 08:04
çok teşekkurler
Murat özdemir
22 Mart 2017 Çarşamba 14:14
Soyledıgınız tup şeylerı yaptın halen garıp yazılarcıkıyor bılgılerınıze
TUĞBA ALAN
13 Mayıs 2017 Cumartesi 11:51
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VERDİĞİNİZ TALİMATLAR SONUCU RESETLİYEBİLDİM. :)
TUĞBA ALAN
13 Mayıs 2017 Cumartesi 11:51
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VERDİĞİNİZ TALİMATLAR SONUCU RESETLİYEBİLDİM. :)
ahmet tekin
14 Haziran 2017 Çarşamba 14:45
sasasas asasa
Sönmez UÇAR